sobota, 8 listopada 2014

Jesienne oczko cieniami INGLOT

Hej Kochani!

Aż wstyd się przyznać jak długo mnie tu nie było. Ostatnim razem jeszcze pięknie świeciło letnie słoneczko, a teraz zamiast cieplutkich promyczków spadają na głowę żółte jesienne liście. Tak czy inaczej, cokolwiek by się nie działo, czas wrócić do blogowania! :)

Jakiś czas temu będąc w Inglocie bardzo spodobał mi się cień w kolorze burgundu (AMC 74). Po tym jak zaczęłam go stosować skradł moje serce do tego stopnia, iż oczywiście wylądowałam w Inglocie po raz kolejny :D Wszystko po to aby zorganizować mojemu ulubieńcowi godne towarzystwo w ciepłych jesiennych klimatach. I tak oto do paletki dołączyły kolorki AMC Shine 103 i 407 Pearl. Te trzy odcienie solo, łączone ze sobą bądź pogłębiane czernią chętnie pojawiały się na moich oczkach odkąd tylko poczułam powiew jesieni. Niżej przedstawiam Wam swatche :)

Inglot swatches: AMC SHINE 103, PEARL 407, AMC PRO-5 74

A poniżej zdjęcia makijażu, w którym przedstawione cienie zagrały pierwsze skrzypce:




A na deser moja propozycja makijażu ślubnego wykonana w ramach warsztatów makijażowych na mojej przekochanej modeleczce Oli (:*). Serdecznie polecam Wam jej inspirującego bloga! (klik) 
Makijaż Oli również oparty był na omówionych dziś cieniach :) Na ustach zagościła u nas Airy Fairy od Rimmela.


A Wy jaki makijaż preferujecie jesienią?
Czekam na Wasze komentarze i do napisania! :)

4 komentarze:

  1. Ojej, jak miło! :) Inglotki się mega prezentują :) Wyglądasz świetnie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki cieni:) Piękne modelki, idealny makijaż i zjawiskowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu :) Kolorki jak sama wiesz-moje ulubione :D

      Usuń