piątek, 5 grudnia 2014

Wieczorowy makeup z pigmentem Makeup Revolution CONFRONT

Hej wszystkim!

Wczoraj miałam okazję malować moją kochaną psiapsiółkę Kasię :) Uznałam, że czas najwyższy wypróbować jeden z pigmentów Makeup Revolution. Tym razem w ruch poszedł odcień Confront.
Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej :)



Lista produktów:

Twarz:
Baza Makeup Base Pierre Rene
Podkład Revlon Colorstay Combination and Oily Skin 150 Buff + 300 Golden Beige
Korektor Eveline Art Scenic light
Max Factor Professional Loose Powder- Translucent 
Bronzer w kulkach Glazel Visage 
Paleta róży Makeup Revolution Sugar and Spice 


Oczy:
Baza Hean Stay On
Inglot Matte 355 (cielisty), 63 (głęboka czerń)
Sleek Oh so special (The Mail, Ribbon, Boxed)
Makeup Revouion Eye Dust- Confront
Gel Eyeliner Rimmel 001 Black
Kredka MIYO angel eyes 06 Nude
Tusz Eveline Extension Volume 4d, Glazel Visage- Long Lash Mascara
W kącikach rozświetlacz Makeup Revolution Golden Lights

Brwi:
Inglot- cień do brwi nr 569

Usta:
Rimmel Lasting Finish Lipstick-Airy Fairy
Bourjouis- błyszczyk 3D transparentny 

Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba :)
Muszę przyznać, że kosmetyki Makeup Revolution robią u mnie prawdziwą furorę :) Na daną chwilę kompletnym KWC jest paleta róży Sugar and Spice. Macie ochotę na małą recenzję? :)



4 komentarze:

  1. Bardzo lubię różowe makijaże :) Masz wielkie oczyszka w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)) zwłaszcza do zielonych oczu koleżanki :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, kolor i kształt cieni idealnie pasuje do oczu psiapsiółki :)

    OdpowiedzUsuń